Projectadministrateur

Wie zijn wij?
Glasvezel is de levensader tussen jou en mij. Want zonder verbinding valt alles stil. Bedrijven kunnen niet functioneren, mensen niet communiceren. Zó belangrijk is het dat wij de kabels aan elkaar knopen. Beter en sneller dan ieder ander, omdat wij de kennis en capaciteit in huis hebben. Van home tot datacenter is TOF Group dé verbinder van glasvezel. Wij zijn FIBER FANATICS.

Wat doe je?
Je bent als Projectadministrateur verantwoordelijk voor de projectadministratie van de werkmaatschappij TOF Fiber to the Home (FttH). Je houdt je dagelijks bezig met de optimalisatie van het ERP-systeem (AFAS) en het beheer omtrent actuele projecten, de urenadministratie (zowel van eigen personeel als onderaannemers), inkooporders, concept-facturen en alle bijkomende administratie. Je werkt nauw samen met de afdelingsmanager, je collega van de andere werkmaatschappij en de CFO.

* Beheer actuele projecten (20%)
* Urenadministratie (40%)
* Verwerken inkooporders en concept-facturen (20%)
* Optimalisatie ERP (AFAS) (10%)
* Bijkomende administratie (10%)

Wat is vereist?

* HBO werk en denkniveau
* Opleiding bij voorkeur administratief/ financieel
* Ervaring met AFAS software (is een pre)
* Ervaring met technische projectadministratie (is een pre)
* Stressbestendig en goede communicatieve vaardigheden

Wat krijg je?
* € 2.200 – € 3.250 bruto per maand (afhankelijk van ervaring)
* 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband)
* 40-urige werkweek (flexibel in te delen)
* Mogelijkheden voor ontwikkeling

Ben jij de glasvezelmonteur die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!

Solliciteren op de functie

Solliciteren

Contact

Heeft u een project dat vraagt om snelle service, expertise en hoogwaardige kwaliteit? Of wilt u meer weten over hoe wij werken? Neemt u dan gerust contact met ons op via het formulier of belt u ons. Wij horen graag van u.

Gegevens

  • Huisbergenweg 6, Rosmalen
  • 073 76 76 284
  • info@tofgroup.nl

Ben jij de glasvezelmonteur die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!

Bekijk onze vacatures!